Damus
Karolina · 2w
Vaknar till ljudet av höga fina träd som blir nedkapade som tandpetare. Får några stå kvar undrar man? Eller är det ytterligare någon som slaktar varje träd för mer sol på uteplatsen? https...
Karolina profile picture
Det verkar inte vara kalhyggarandan som slagit till. Istället är det stackars luftledningar som måste få hänga fria från dumma träd. Sånt där man i tätbebyggt område för länge sedan kunnat gräva ner för länge sedan. Så nu blir varannan tomt här befriad från träd.
1
Joakim Melin · 2w
nostr:nprofile1qy2hwumn8ghj7un9d3shjtnyd968gmewwp6kyqpqt80u3j848k9cf6al9sswtlhgq3rawmkl98rf4xcdxr45pc8nulcsg3gkzz Troligen billigare att kapa ned träd än gräva ned kablar. Synd bara att vegetationen försvinner, träd är trevliga.