Det verkar inte vara kalhyggarandan som slagit till. Istället är det stackars luftledningar som måste få hänga fria från dumma träd. Sånt där man i tätbebyggt område för länge sedan kunnat gräva ner för länge sedan. Så nu blir varannan tomt här befriad från träd.