jack
· 6w
https://blossom.primal.net/e1ab8cda510ec0bcfcb1b98089283509d0b465300a46d7f976bb50165eb7d2e9.jpg
! Τζακ ! Δεν καταλαβαινεισ τιποτα,εγω προσπαθω να σε γλυτωσω απο εμενα,εδω στο Νοστρ,οτι σου εχω γραψει εχθεσ ειναι ολα αληθεια,δεν λεω ποτε ψεματα,ο μονοσ τροποσ ειναι να μην ξανακανω αλλη αναρτηση,ουτε εδω,ουτε στο τουιτερ,πρεπει να καταλαβεισ οτι λεω αληθεια για τουσ γιατρουσ!