note1lamzx... Leo Ringqvist @Leo Ringqvist 1781205918 @nprofile1q... Ja, det är verkligen bäst. Orkar inte be folk använda det dock, vet för många fotbollsfans som aldrig sen Twitter-tiden kunde förmå sig att använda det. *luftspottar* Jag körde med # på alla mina poster för sport med rullande boll. 😄